vrijdag 29 november 2013

Pity-party

Voor de momenten dat je een pity-party met jezelf wilt houden:

Hero - Toen ik je zag (ik wist serieus niet dat Antonie Kamerling kon zingen)


Bløf - Harder dan ik hebben kan (guilty pleasure)

Maria Mena - Just hold me


Soms is een pity-party echt even nodig, vooral voor emotionele mensen zoals ik. Beter dat ik thuis in me alleennie even ga zitten huilen, dan dronken in de kroeg (ja, echt, vaak genoeg). Na 3 van deze nummers vind ik het ook wel weer genoeg geworden en ga ik voor een rigoureuze muziekchange. Zoals het volgende:

Mr Polska - Hausa Wausa (levenslied)

Sorry voor de vrij inhoudsloze post. Ik heb weinig meegemaakt op Tinder dus je kunt wel spreken dat deze week echt een complete waist of time was. Nou, ik heb wel drie keer gesport dus dat vind ik dan wel weer een applausje waard.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten