maandag 25 november 2013

Don't text weird boys when you're drunk - wallpaper

Ik heb er een handje van mensen rare berichten te sturen als ik ietwat dronken ben. Ik denk vaak niet na wat het doel van mijn boodschap is. Menig bericht is iets als 'beh' of 'merp' en vooral ook veel autocorrect fouten. Die vind ikzelf dan weer heel grappig en dat probeer over te brengen naar mijn gespreksmaatje door middel van een 'hahahahaa'. Diegene begrijpt de 'hahahahaa' niet en het gesprek wordt een beetje awkward (vanuit hun kant, ik vind niet zo heel snel iets awkward, ik vind dingen vooral grappig). Anyway, menig man begrijpt dit soort drunk-texts niet en ik geloof dat het ook best een turn-off is. Dus, wat heb ik hiervoor bedacht: een achtergrond voor op mijn telefoon. En zie wel hier:

 Voordat mijn eerste glas wijn erin gaat (en ik weet dat er nog velen gaan volgen) stel ik dit in als zowel toegangs- als beginscherm op mijn geliefde telefoon. 

Oke, vooruit, in de praktijk kun je niet volledig verwachten dat deze achtergrond je weerhoudt van alle rare uitgaande berichten in dronken staat, maar werkelijk waar, je bent je er wel van bewust dat je gare berichten aan het sturen bent naar iemand en dat je dat eigenlijk op dat moment niet moet doen. Dit zorgde bij mij vervolgens voor diverse Whatsapp conversations die abrupt beĆ«indigd zijn (zie: 'haha. Drunk. Doei''). 

Het mag dan wel duidelijk zijn dat ik erg trots ben op dit concept en dit daadwerkelijk als een advies zie voor menig persoon die de volgende ochtend op haar telefoon kijkt en denkt 'Ah men. Waarom heeft niemand mijn telefoon van me af genomen?' 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten