zondag 24 november 2013

Helden

Ik wil graag een aantal mensen bedanken die mij laten inzien dat het leven 'worth living' is.

Allereerst;

Jenna Marbles
Deze vrouw snapt hoe de wereld in elkaar zit. En ze snapt ook dat dronken alles beter is. WAT EEN HELDIN.



Deze chick schrijft wekelijks een artikeltje voor NSMBL. Ze is soms wereldvreemd in de vrouwenwereld, waar ik mij zo heel af en toe ook in kan vinden. Ze neemt geen blad voor de mond en is gewoon episch grappig. Als je wilt weten wat ik bedoel, klik dan even op haar naam :).

De persoon die de Facebookpagina 'Vissen op Tinder' heeft gemaakt
Ik heb hier ondekt dat hoe knap de man ook, een vis hem niet aantrekkelijk maakt.


Drake
Hij denkt echt na wat hij zegt. Wauw. Een aantal diepzinnige quotes:

'Birdman go brr cause he know this shit retared' -> niks aan toe te voegen

'Cause you're good girl and you know it' -> hiermee los je alle discussies op

'Know you've been hurt by someone else' -> geef altijd een ander de schuld


Zonder jullie was ik nergens.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten