maandag 20 januari 2014

Blue Monday Tunes

Aaaaah Blue Monday, heftig joh!

Ehm nee, sorry, ik doe hier niet aan mee. Waarom is deze maandag erger dan anderen? Ik zal wel ergens iets gemist hebben. Mijne begon best goed, ik heb zorgtoeslag gekregen. Ik heb een tosti met zalm en roomkaas gehad.

Maar, hè, speciaal voor de depressievelingen heb ik wat rustige, ontspannende tunes op een rijtje gezet: Not so Blue Monday.

Vooral op 'Stolen Dance' van Milky Chance kun je lekker met je kopje koffie in je huiskamer gaan staan en een beetje meewaggelen.

Mocht je denken (haha, waarschijnlijk niet): 'holy fuck die chick heeft taste', je kunt zowaar mijn Spotify lijsten volgen. 

Je wordt hier overigens verrast door mijn brede smaak aan muziek: van techno tot indie tot reggaeton tot muziek waar we niet over willen praten.

Mochten deze tunes je er niet bovenop helpen; dit kun je dan proberen.


Succes ermee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten